måndag 20 december 2010

På hemmaplan igen

Då var hundmässan över för detta år.
Förutom ALLT tjorv med tåget har det varit en jätte bra resa.
Och ja, det tjorvade även på hemresan. Det var beräknat att vi skulle vara hemma kl. 12.39
och jag skulle infinna mig på jobbet kl. 13.00 (granngården). Men vid 6 tiden på kvällen rullade bussen in i samhället, jag var måttligt less! Men som sagt resan har varit jätte bra, med en massa hund, kan det bli bättre?

Sett jätte många fina lapska vallhundar, och jag blir bara kärare och kärare för varje gång, en dag ska jag ha en sån! Men just nu finns inte varken tiden, platsen eller ekonomin till det.

Shoppandet på hundfronten har faktiskt inte blivit allt för stor. Enhandlade en Targetstick, tänkte att vi skulle lära in den nu när tokterrier blir tjock så vi håller igång hjärnan lite. Och sen blev de hundfällar till bejbisarna som kommer. Trycke även in mitt kennelnamn på en svart fleceväst, skit snyggt blev det! Klart jag såg tusen andra "bra att ha saker" men jag höll mig faktiskt, känner mig lite små stolt.
Och icke hundrelaterade saker blev de dock lite fler av:
2 tröjor
Födelsedagspresent till bror min som fyllde år igår
underkläder
2 Linnen.

Nåja, jag sammarfattar helgen med underbart sällskap, fina hundar, bra uppvisningar, Shoppning och framför allt jääte mycket skratt!
Bilder kommer, sitter just nu på mor och fars data och bilderna ligger kvar på kameran ännu.
PussTuss /Michaela och Iana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar