fredag 1 april 2011

Fredag och 1 april

Tiden rusan iväg tycker jag. Nyss var det års skifte och nu är vi redan inne i april. Slängde upp en ny headerbild. Dock tog pixlarna bort texten, lite trist men det får vara tills jag hittar något mer passande. Veckan närmar sitt slut och jag ska spendera fredagkvällen och helgen på jobbet, då jag har eftermiddag och går 12 timmars pass helgen. Så något hundmys blir det tyvärr inte. Och nu under min ledigvecka drar lilla svarta iväg till stugan med pappa, men jag tänkte hinna med en massa träning med terriertok, något vi båda verkligen behöver.. Det har varit en alldeles för slapp vinter, skärpning skärpning! Tur att tävlingslydnadsträningsgruppen kan motivera mig på tisdag. :) Nu ska jag slänga på lite mascara på fransarna dricka upp kaffet och sen iväg till jobbet. Ha en underbar helg alla! PussTuss /Michaela, Iana och Ässä

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar