onsdag 29 september 2010

Längtar!

Grattis på Födelsedagen Tesso : )
*
Just nu går jag på nålar och längtar och åter längtar!
Har nämligen en liten hemlighet : )
Berättar min lilla hemlighet för er på söndag kväll eller måndag!
-Håll utkik!
*

Idag har de åter igen stått jobb på schemat, Granngården för att vara exakt.
Och äntligen är hela Hund, katt och smådjursavdelningen klar!
Super bra blev de, måste jag säga. Kom gärna in och kika!

Efter jobbet åkte jag förbi min morbror som också fyller år idag, Grattis!
Väl hemma blev de att betala räkningar, städa och tvätt. Sånt dära tråkigt ni vet?
Idag har det varit KM i agility på klubben, men jag valde faktist att inte åka, för de första så har min förkylning inte gett sig ännu och sen så fanns varkan motivation eller ork till tävling.
Vars tusan är min motivation och vilja? -Ge mig, TACK!

Blev bara en snabb uppdatering, nu lockar sängen.
En komsumdag imorgon! PussTuss!
/Michaela och Iana

3 kommentarer:

  1. Meeen... vad gullig du är! =D

    SvaraRadera
  2. Förövrigt går din bloggklocka lite knasigt :P Hemma hos mig är de första oktober och klockan är 08.30, men hos er verkar de vara 30 september och klockan 23.29. ;)

    SvaraRadera
  3. men hallåå!! Då tkr jag du ska ta och pallra dina söta små skinkor hit till Övik! :)

    SvaraRadera