måndag 30 augusti 2010

Sådärja!

Min kärlek till dig är större än något annat!
Du finns där när de känns som att hela världen sviker
Nu är det fixat, hittade som tur var ett par skor jag kunde köpa till fjällvandringen i helgen. Varför är man alltid ute i sista minuten? Eftersom jag tänkt gå i nya skor där uppe gjorde jag även ett besök på apoteket och införskaffade skavsårsplåster..
Men egentligen så har jag ingen aning om vad jag behöver med mig dit upp i helgen. Någon annan med smarta råd? Sovsäck, varma kläder, hundmat, hundbur och skavsårsplåster. Det är ungefär hur lång jag har kommit i min packning.
Någon som är van vid detta och vet vad man ska ha med sig kan ju höra av sig ;)
Hade snart tänkt sätta mig ner och skriva en dagordning till styrelsemötet med HU ikväll, så vi får lite struktur på mötet. Efter den är klar blir de att ta tag i tvätten och innan mötet hade jag tänkt hinna med lite hundträning. Och sen ikväll av sluta kvällen med en långpromenad.
Nu blir de dagordningsskriving!
PussTuss /Michaela och Iana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar